Zotter-dan-Potter
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Zotter-dan-Potter

Een nieuw forum over Harry Potter! wo maa 26, 2008 12:29 pm
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenPartners

 

 DingDingDing!!

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Janice`
Professoren
Janice`


Aantal berichten : 4
Leeftijd : 30
Woonplaats : Emmeloord
Waarschuwingen :
DingDingDing!! Left_bar_bleue0 / 1000 / 100DingDingDing!! Right_bar_bleue

Registration date : 15-04-08

DingDingDing!! Empty
BerichtOnderwerp: DingDingDing!!   DingDingDing!! Emptydi apr 15, 2008 7:53 pm

Hoii! Ik ben Janice Westerhof en ik ben 14 jaar oud. 8 oktober word ik eindelijk 15 (duurt nog even mrjaa Razz ) Ik woon in emmeloord waar ik een lekker groot huissie heb en samen met me moeder woon. Ik heb 2 katten.. Ginger en Blitz. En ook nog een soort van eendenfamilie Want we hebben een gracht achter het huis en daar woont een hele familie bounce Ik ben 1.65 lang, heb donkerblond/ bruin haar. Felblauwe ogen, beetje lange benen En ga graag met de mode mee. Ik ben een betje een artestiekje cherry Ik schrijf( Boek, gedichten), dans, zing en acteer echt heeel graag! Ik ben altijd in voor nieuwe vriendschappen en hoofd van de anti-verstandelijkheidskippiess (zonder dat ik het wist) Mijn favo HP boek is de 7de of course! Echt heel jammer dat het de laatste is Crying or Very sad Mijn favo film heb ik eigenlijk nog niet echt heel erg.. En m'n favo personages zijn Proffesor Perkamentus en Sirius! Die 2 hebben iets mystieks!! Dus nja.. Als je nog vragen hebt, stel maar!

XX Janice! Like a Star @ heaven
Terug naar boven Ga naar beneden
http://wizardworld.wi.funpic.org/
HanHan...
Beheerder
HanHan...


Aantal berichten : 125
Leeftijd : 27
Woonplaats : in de riool
Waarschuwingen :
DingDingDing!! Left_bar_bleue0 / 1000 / 100DingDingDing!! Right_bar_bleue

Registration date : 26-03-08

DingDingDing!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: DingDingDing!!   DingDingDing!! Emptydi apr 15, 2008 8:39 pm

Hey, welkom op Z-d-P!
Veel plezier!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://zotter-dan-potter1.actieforum.com
 
DingDingDing!!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Zotter-dan-Potter :: De restjes :: Hallo!-
Ga naar: